Search This Blog

Monday, August 9, 2010

گاهی ،فقط گاهی ....

خدایا ،جوانم اما غرورم از جنس آهن نیست ،می شکند.بگذار اعتراف کنم ،آنقدر ها هم که نشان میدهم قوی نیستم ...بگذار اعتراف کنم که گاهی عاشق میشوم،گاهی شک میکنم ،گاهی سوال های اساسی دارم ،گاهی خسته می شوم ،گاهی سرم گیج میرود،گاهی دلم میخواهد اشتباه کنم ،امسال بهار فرصت خوبی برای اعتراف به همه این هاست.پس تو هم ای خدای بزرگ ،در پاسخ اعتراف های کوچکم ،معجزه ی بزرگ بخشایش را نشانم بده.امسال دلم معجزه می خواهدخدایا ،از آن آیاتی که در قرآنت گفته ای ،نه از جنس عذابی که بر عاد و ثمود نازل کردی ،که از جنس باران گل برآتش ابراهیم (ع) ،آتشم را گلستان کن ،خدایا ،ناامیدی و غم ؛نهنگی است که جوانی ام را می بلعد.درست وقتی که ناامید شدم و گمان خطا بردم مثل یونس از دهان این ماهی خلاصم کن.معجزه می خواهم ،بگذار بهار ،شادی از هر طرف به مبارک بادم بیاید.رحمتت را از راه هایی که میشناسیم و نمی شناسیم به سویم روانه کن.شور شیرینی بفرست تا این همه اسباب دلشوره ی مادرانمان نباشیم!امسال بهار ،گهواره ای بفرست تا مادران دلشوره هایشان را به نیل رحمت تو بسپارند و خیال هایشان از بابت ما راحت باشد.می شود خدایا؟

چقدر معجزه می خواهم ،ببخش!با کریمان اما کارها دشوار نیست.تو که از ما نیستی ،تا زیاد آرزوهایم خشمگینت کند.تو باغبانی هستی که دانه های دلمان را میبینی ،تو خوب می دانی که اگر گاه گاهی به گوشه ای سرک میکشم،نور می خواهم!تو خوب می دانی که وابسته نیستم جز به این خاک و آب ،حتی اگر هوایی تازه تر بخواهم.هرچند گاهی به نوازش نگاهی و گرمی دستی وابسته می شوم.اما تو می دانی که ریشه هایم نه در خاک ،که در آسمان آغشته به اذان این سرزمین کهن است.

خدایا ،جوانم .غرورم را شکسته و شانه هایم را خسته مخواه....

رمضان ،همیشه برایم فرصتی بوده برای خودکاوی ،و امسال بیشتر از همیشه مقصرم!خدایا ،جز به درگاه تو ،به چه کسی پناه برم؟

پ.ن : متن از چلچراغ.

....

8 comments:

  1. سلام :

    کاش در این رمضان لایق دیدار شویم

    سحری با نظر لطف تو بیدار شویم

    کاش منت گذاری به سرم مهدی جان

    تا که همسفره تو لحظه افطار شویم

    رمضان مبارک …..

    التماس دعا …..

    ReplyDelete
  2. ستاره ی جون خوبی خانومی ؟؟؟

    به به خونه ی جدید مبارک باشه ؟؟؟؟

    توی این روزها و شبای قشنگ من و از دعا فراموش نکنیااااا .....

    دوست دارم عزیزم .....

    ReplyDelete
  3. خیلی قشنگ بود ستاره!1
    سپاس که فرصت خوندنشو به هم دادی

    مهمونی خوش بگذره
    ره توشه ات پر
    دلت امیدوار

    التماس دعای فراوان
    به ویژه در مورد مورد نظر!1

    ReplyDelete
  4. شاید این بار اخر باشد که می گویم الغوث
    شاید
    البته این کلام کاملا نسبی ست
    راستی تــــــــــشـــــــکـــــــــــــر بابت مطلب

    ReplyDelete
  5. سلام.
    ببخشید دیر خدمت رسیدیم جهت منزل مبارکی!
    ممنون به خاطر پست زیباتون.
    ارتباط عکس گروه رستاک رو با پستش متوجه نشدم.

    ReplyDelete
  6. سلام
    خوبی؟
    ماه رمضون که فعلا بدون صدای ربنای شجریان مزه ای نداشته.
    راستی تو گوگل ریدر همدیگه رو فالوو کنیم و این حلقه ها رو گسترش بدیم.
    ریدر من رو هم ببین.آدرسش تو بلاگم هست.
    خبرم کن...

    ReplyDelete
  7. dg khabar nemikoni namard:d
    baram doa kon tu mah ramezun man ke kaferam:d

    ReplyDelete
  8. خیلی وقت بود نیومده بودم! دیگه پرشین بلاگت هم روی این آدرس لود میشه... منم روفته وردپرس... ولی هنوز نمیتونم و نمی دونم چه شکلی لینک بدم شما ها رو! :دی

    + سلام...!

    ReplyDelete