Search This Blog

Tuesday, September 21, 2010

هركسي دنبال خبر ميگرده

سلام
خسته ام.........خيلي خيلي خسته ام و خواب آلوده

پ.ن : دانشگاه شروع شد
پ.ن : حالا كه به تماشا سوگند تموميده،راديو هفت :دي،شبكه آموزش خيلي بهتر شده ،يه برنامه راجع به كامپيوترم ميده ساعت 6 اين طورا ،بد نيس اگه وقتشو آدم داشته باشه
پ.ن: آهاي آهاي يكي بياد يه شعر تازه تر بگه
پ.ن: آخ چقد دلم تنگ شده بود واسش ،واقعا گفتم ،سر كلاس كه اومد تازه ياد خاطرات ترم 3 افتادم ،امتحانشو خيلي سخت گرفته بود، سيالات دارم الان ،خدا به خير كنه
پ.ن : هيچ وقت نشده بود درس هاي عمومي واسم مشكل ايجاد كنن ،حالا اين تربيت بدني آدم شده!

5 comments:

  1. این طور که شنیدم 7 روز 7ه کلاس دارم!

    + سلام...!

    ReplyDelete
  2. سلااام

    مگه این هفته کاسا تشکیل شد!؟؟؟

    راستی چرا ان قد خسته ای ستاره؟

    ReplyDelete
  3. سلام آبجیی ستاره :
    خوبی ؟؟

    آره قبول دارم شبکه 7 روز به روز داره بهتر می شه ....

    راستی با حال و هوای مهر آپم ....

    ReplyDelete
  4. AAAALIE SETARE IN CHE HARFIE TO GOLE SAR SABADE WEBLOGI:d
    FEK KONAM HAMINJUR KE KAR MIKONI RU GHALEB BEHTARAM BESHE
    BENAZARAM AGE AX BAGHAIARO AXE HOGWARTS BEZARI JAZAB TAR BESHE NA?
    KHOB EYVAL BE NAZARET KIARO DAVAT KONAM?

    ReplyDelete
  5. na baba in harfa chie ba accounte man boro vali alan ekhtiarate khodeam kamel mikonam mese khodam mikonam
    merc ke tu feekri hala yebar ke ghaleb o dorost kardi begu chikara mitunim anjam bedim tu web badesh manam khabar konam bacheharo

    ReplyDelete