Search This Blog

Monday, September 27, 2010

دارم میام پیشت ،جاده چه همواره ....





وسط بزرگراهم، فک میکنم اگه همین الان یهو وایسته چی میشه ،موبایل رو از تو جیب مانتوم در میام و میزارم دم دست ،قفل در ها رو باز میکنم ، که اگه کسی خواس بیاد ماشینو جابه جا کنه که ترافیک نشه بتونه ،به این فک میکنم که کسی هس بیاد کمک کنه ،زنگ بزنه به یکی ،فک میکنم مثلا اگه کسی موبایل رو برداره ،به کی اول زنگ میزنه؟ اورژانس؟ پلیس ؟ اصلا به فکرش میرسه گوشی منو ورداره؟میره به تو کانتکز؟یا زنگ میزنه به اولین شماره ای که تو حافظه تماس ها هس؟ چک میکنم ببینم کیه؟...از دوستای دانشگاس ...وقتی بفهمه چی میشه؟ میتونه کس دیگه رو مطلع کنه یا نه؟ ماشین وسط بزرگراه چی میشه؟ اونجا کسی هس که وجدان داشته باشه صبر کنه تا یکی از اقوام من بیاد یا نه؟ ماشین رو پلیس جابه جا میکنه؟
چراغ چرا سبز نمیشه ؟ خسته شدم!
پائیز پر از ترافیک رو اصلا دوس ندارم ،پائیز رو کلا دوس نداشتم ،امسال ترافیک شدیدش همین 3 ،4 روز کلی اذیتم کرده!
میرسم دانشگاه ، میپرسم ببینم کسی مسکن همراش هس؟ قلبم داره دوباره شروع میکنه

پ.ن : تو که دلواپسم میشی ،همه دلواپسیم میره
پ.ن : بریم یه جا که خورشیدش دروغ نیس !؟

9 comments:

  1. setare ghalbet cheshe?:((
    begu negaran shodam
    alan bacheharo khabar mikonam vali ey kash barashun tozih bedi ke chikara mishe kard
    harchand ta ro beshnasam khabar mikonam .
    mehr ke shoru mishe hame bibokhar mishan az mehr motenaferam

    ReplyDelete
  2. چیزی شده ستاره؟

    پ.ن اولت محشره ولی کو دلواپس غیر خدا!؟؟؟:( ء

    ReplyDelete
  3. setare hameye ghabeiat hat ro mese khodam kardam alan har kari mituni bekoni vali man passe khodamam miduni dg har vaght kari bud boro .
    rasti merc vase ghaleb

    ReplyDelete
  4. پاییز همان فصل آغاز افسردگی.
    همیشه پاییز اینگونه آغاز شده و اینگونه پایان یافته.
    فصلی که هیچ چیزش سر جا نیست!
    فصلی که همه ی دیوانگی ها از سر گرفته می شود.
    فصلی که دیگر چند سالی هم هست هوایش از بعد از ظهرهای گرم تابستان هم گرمتر است.
    می دانی!منتظرم!منتظر مرگ پاییز...

    ReplyDelete
  5. سسسسسلام...
    چقد من و تو بهم شبیهیم...
    ازم سبقت کردی!...
    همین امروز از دوستم احسانو گرفتم...همین الانم گوش میدم...
    گفتم بیام برات بنویسسسم
    ای خدا...
    ازم سبقت گرفتی:دی

    ReplyDelete
  6. از این زندگی خالی
    منو ببر به اون سالی
    که تو اسممو پرسیدی!
    منو ببر به دنیامو...
    به اون شبا که خندونم که تقدیرو نمیدونم...
    از این اشکی که میلرزه
    منو ببر به اون لحظه
    به اون ترانه شادی که تو یاد من افتادی...

    از این دوری طولانی
    منو ببر به دورانی که هر لحظه تو اونجایی...

    ReplyDelete
  7. چقدر خوب که تو هستی
    چقدر خوب تو رو دارم
    چقدر خوب که از چشمات میتونم شعر بردارم
    تو که دلواپسم میشی ،همه دلواپسیم میره...

    عاشششقتم ستاره جووووون رفیق شفیق

    ReplyDelete
  8. salam upam
    nagofti chera ghalbet dard migire?

    ReplyDelete
  9. hala in pezeshko mohandeso moalemo ina che goli be saremun zadan be joz inke donyaro zeshtar kardan?
    koumeshun vaghan ba savade tu iran?
    kodum yeki az hamina ke hey bemun mige konkur bede aghelane tasmim begir zendegie arumi dare?
    aslan injur nist avale hich chiz sakht nist
    to age rahio beri ke male khodete va asheghesh bashi sakhtihash barat lezat daran vali in rahi ke to dar miri sakhtihash lezat daran?
    ya faghat dari migi man alan sakhti mikesham ke 4 sal dg khoshbakht besham?
    age injure bedun hich vaght un 4 sal dg nemiad dar in mored kheyli bahat ekhtelaf nazar daram fek konam
    to ham migi ye sal bokhor nuno tare ......
    in maraseme nuno tare khordan tamum shodani nist
    bayad asheghe rahet bashi

    ReplyDelete