Search This Blog

Saturday, March 6, 2010

سرمایه





به اندازه همه ی روزهایی که گذشت متن دارم واسه نوشتن و ..گفتن!

که اگر گوشی بود می گوئیم و..

سرمایه ی هرکس به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد!

این پست پ.ن زیاد داره!

پ.ن 1 : اهالی رادیو وب سایت (وبلاگ) پارازیت را از دست ندهند.

پ.ن 2 : همون اهالی رادیو وب سایت جلال سمیعی ،رضا ساکی و از همه بهتر (از نظر من) فرشید منافی رو از دست ندید!رادیو اف اند ام من یکیو که می بره به دوران دبیرستان و رادیو و فرشید و روی خط جوانی و پارازیت و..خلاصه از من گفتن بود!حتی اگه چند ساعت طول بکشه ،برنامه دوی رادیو اف اند ام را دانلود کنید!از ما گفتن بود!

پ.ن 3 : کتاب طنز وبلاگی رویا صدر مجوز نگرفت.به شدت خوندنیه این کتاب!این لینک وب سایت ایشون،برین دانلود کنین!

پ.ن 4 : می دونم گفتن نداره،ولی یه سری مجله و روزنامه رو که میبندن ،باعث شده بقیه احساس کنن همچین خدای روزنامه نویسی و انتشار مجله و روزنامه ان.دوستان !خدا یکی هس و هیچ نیست جز او....

پ.ن 5: خوبه ادم عذر خواهی کنه بعد از اشتباهاش!نه؟ اما من می بخشمت !

بخشیدم!تهران مال تو!(با لحن آقای وزیری1 بخونین)

1 معلم دوست داشتنی شیمی دبیرستان!

No comments:

Post a Comment