Search This Blog

Sunday, March 7, 2010

گاز گرفتگی !

داشتم دیشب خیر سرم می خوابیدم!دیدم انگار هوای خونه یه جوریه !!دیدم بله !بوی گازه!!

پریدم از رختخواب بیرون و بازم پریدم تو آشپزخونه که ببینم چه خبره!رفتم شیر گاز رو بستم و پنجره ها رو باز کردم و حوله رو خیس کردم و شروع کردم به تکون دادنش تو خونه!گاز رو با حوله ی سرد خارج کنیم سریع تر...!!!

حالا مگه میشه با اون بوی گاز خوابید آخه !خفه میشیم تا صبح !تازه بقیه هم خواب بودن !نمی دونستم بیدار کنم کسی رو یا نه !دیگه یه چن وخ گذشت و دیدم انگار بوی گاز برطرف شده رفتم خوابیدم!ساعت 1 خوابیدم ساعت 5 بیدار شدم!!واقعا آدم جالبی شدم این روزا!

بعد هم اومدم یونی دیدم مستخدم دانشکده بنده خدا فوت شده!بعد از عمل قلب باز!فک کن!!نمی دونم چرا یهو دلم کلی گرفت!خدا بیامرزتش!

ضمنا دوستان بنده همه مطالبمو من بعد تو بلاگ اسپاتم می ذارم!لود میشه!زیر متن نوشته Comments روش کلیک کنید بعد نظرتونو بنویسین!زیر اون بخش یه منوی باز شونده داره که اگه از توش گزینه name/url رو انتخاب کنین می تونین با اسم و ادرس بلاگتون کامنت بذارین!

نمی دونم باید خدا رو شکر کنم یا نه ! در هر حال الان زنده ام!یعنی زنده ایم!

1 comment:

  1. بالاخره ستاره ديدنی‌ می‌شود!!
    مباركه خونه نو، به سلامتی ايشالا! اميدوارم توش چيزايی بخونيم كه ديريست آرزوشو داريم...
    بگذريم!!

    بميرم! اين نوع ِ گاز گرفتگی ديگه شوخی موخی‌ نداره!

    خانم انوری...
    يه بار باتوم خورده بود، پسرشم گرفته بودند و اين اتفاق كه افتاد همه يادمان آمد كه نمی‌دانيم ازادش كرده‌اند يا نه...
    همه تو شيش‌طبقه سياه پوش شدند...

    ReplyDelete